Ako si tovar zaobstarať... |
PrihlásenieDo nášho elektronického obchodu sa prihlásite zadaním prihlasovacieho mena a hesla v paneli vpravo v časti "Prihlásenie". RegistráciaV pravej časti stránky nájdite a kliknite na "Registrácia". Otvorí sa vám registračný formulár. Po jeho vyplnení (polia označené * sú povinné) môžete smelo vyberať. Objednanie tovaruVybraný tovar umiestnite do košíka jednoduchým kliknutím na ikonku nákupného košíka, ktorá sa nachádza pri každom produkte. Zaplatenie a doručenie tovaruAk sa nachádzate v časti "Dokončenie nákupu - Pokladňa", skontrolujte prosím pozorne všetky údaje. Výber spôsobu dodania.Štandartne zasielame tovar Slovenskou poštou. Ak máme tovar na sklade (je to uvedené pri každej položke) a nič sa "nepokazí", je dodacia lehota do troch pracovných dní od potvrdenia Vašej objednávky, resp. zaevidovania platby na náš účet. Poštovné je spoplatnené, balné neúčtujeme.Prepravné poplatky Česká republika Poľsko, Maďarsko, Ukrajina, Rakúsko a ostatné európske krajiny Reklamácia tovaruReklamovaný tovar je potrebné doručiť (osobne alebo poštou) na adresu: Alter Nativa o.z., 04934 Brdárka 11, spolu s kópiou faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Reklamačný poriadok, ako aj obchodné podmienky sú zverejnené na tejto stránke a sú v súlade s Obchodným zákonníkom SR. Vrátenie tovaruRovnako v súlade s Obchodným zákonníkom SR je možné pri kúpe cez internet vrátiť tovar do 7 dní bez udania dôvodu. Tovar však musí byť v pôvodnom stave a v nepoškodenom obale. Zrušenie/stornovanie objednávkyZrušenie alebo stornovanie objednávky je možné kedykoľvek pred expedíciou tovaru prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Ak už bola vystavená faktúra a tovar bol uhradený vopred, bude vám vystavený dobropis a finančné prostriedky vám budú vrátené na vami zadaný účet. Je samozrejme po dohode možné odobrať iný tovar a už uhradená čiastka bude započítaná do kúpnej ceny nového tovaru. |